Äntligen sol.

Och lite värme, för idag så har jag bara haft en flees tröja på mig när jag var ute på jobbet och satt upp sponsorskyltarna kring planen. Men det är så att man tror knappt att det är sant.
Vad har mera hänt? Jag har fått fart på den gamla klipparen som jag har på jobbet, städat i nya omklädningasrummet, kört skräp till återvinningen, det var en hel del nu och så var det så klart en del kontors jobb.

När jag sen kom hem så blev det bad av en Linus och borstning, kloklippning och tejpning av öron på resten av gänget.



Här  är det Linus som kikar och Stig-Helmer ligger i bakgrunden. Han var ju tvungen att vila sig efter badet och föningen.

C och J var till skolan som vanligt men C han glömde en massa saker hemma, jag försöker nu att inte påminna honom hela tiden utan att han själv skall komma ihåg vad han skall ha med sig till skolan, det går ju tydligen inte så bra. J han tog bussen till Visby efter skolan för i kväll var det teori inför moppekortet igen.

Janne och C de körde iväg 2 lass skräp, löv och grenar till återvinningen. Vi har fått lånat min pappas bil under några dagar efter som han har vår. Det passar oss perfekt då vi inte har dragkrok på våran men det har han på sin.

Efter maten så stoppade vi in hundburen i kängurun och drog ut till Bungenäs. Hundarna fick sitt lystmäte att springa och även Linus fast han fick ha en långlina på sig eftersom han inte är van att springa så. Men det kommer, snart slipper han den.

Resten av kvällen blir det att flytta ur ett löpband ur gymmet för det skall användas som gästrum under helgen och så blir det en tidig träff med John Blund.

Passa på att njuta av våren och varandra.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag ber om ursäkt till löpandet för att det blir vräkt några dagar pga oss ;P

Hade gärnat kunna sova på löpbandet springer ju på gymet endå fram och tebax..

2010-04-13 @ 20:31:13
URL: http://dice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0