Blev deckad!

Var så glad och pigg på lördagkvällen men i går morse kände jag att inte allt stod rätt till, men envis som man är så tänkte jag att det går nog, fast det gjorde det inte. Efter det att jag byggt rallylydnadsbanan så kände jag att det här går inte, mådde illa,matt, ont i kroppen och ont i magen som bara den.

Bad Elin om att ta Rallylydnasgruppen vilket hon gjorde STORT TACK DU ÄR GULD VÄRD, och sen bar det av hemmåt igen, ringde alla i valpgruppen och meddelade att det inte blev något och sen var jag deckad resten av dygnet.

Mår idag bättre men är ännu lite matt, men åt rätt håll i alla fall.

Janne han fick då ta hela stöten igår och stackars J som lagade nötstek och stuvad potatis som jag knappt kunde äta något av (det var säkert jätte gott). Hundarna var helt ifrån sig visste inte var de skulle vara, uppe, nere eller hos mig. Och likadant var det i morse när Jannes skulle ut med dem, de visste inte om de skulle lämna mig eller inte.

Planer för dagen är att forsätta att kurera mig, måste ett varv till jobbet med lite träolja till arbetspraktikanten så han har något att göra och försöka att ta en tur till skogen med hundarna, tänkte att jag skulle kunna jobba i morgon igen och då behöver man försöka att få livsandarna på rätt köl och så försöka att vila lite mellan varven. Skall också försöka med lite hundvård under dagen.


Ta vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0