Fotbollsnäts proffs??

Kan man vara ett sånt? Jag tror att jag har blivit rätt så bra på att montera fotbollsnät för nu är alla 12 näten monterade eller rättare sagt i går på fm. blev det klart. Det ser  ut så här när man börjar.


och så här bra blir det när det är färdigt.



Det var min dag på jobbet igår och när jag skulle gå hem så trodde jag inte mina ögon.



för då snöade det rejält.

Janne han städade hela dagen igår och ungarna de var i skolan som vanligt och de hade prov båda två. J han var så glad för han fick MVG på ett biologi prov och C han hade kartprov men där vet vi inte hur det gick,
han påstår att han också fick MVG men det tror jag när jag ser det för haa brukar köra en del valser.

Sen senare på eftermiddagen så kom min äldsta son med fru och barn hit från Sundsvall. De skulle på 60 års kalas idag, men de bor här vi oss, kul att träffa dem lite mera.

Och när jag kom hem från jobbet så blev det till att börja mata min Tant med druvsocker vatten för hon har nu fått i sig något igen, så hon är dålig.  Hon kräktes och då blir hon helt apatisk, ligger bara, så det är bara att hösa i med tesked. Nu på em. så mår hon lite bättre för nu har hon fått fil också, men jag må¨ste forfarande ösa i med sked.

Annars idag så har det varit hundträningar på panget med en tävlingslydnadsgrupp och en allmänlydnadsgrupp, lika kul som vanligt. Och idag så har vi gjort lite av det som jag fick med mig från kursen.

Resten av kvällen blir att umgås med sonen och hans familj när de kommer tillbaka och fortsätta att mata en Tant med sked.

Ta vara på varandra där ute i verkligehten.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Mita

Ja nu är du proffs på allt vad nät heter skulle jag tro, har man fått ihop 12 mål så vet man nog vad det handlar om iaf.

Järda Tanten, om hon kunde ge fan i allt som ligger ute så skulle hon inte må dåligt.

Allt slinker ner som doftar "godis" om det är nyttigt eller ej.

Hoppas hon repar sej snart och ha en trevlig kväll med sonen m fam.

/Mita

2010-04-17 @ 16:24:47
URL: http://www.byssegardas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0