Här skulle det ha spelats fotbollspremiär.



Så är verkligen fallet, men då det hade kommit nästan 1/2 dm snö under fm så blev det inte så utan den blev flyttad till Slite Konstgräs plan och jag får ytterligare ca 1 vecka på mig att göra planen större och klar. Mina linjer på flyget som jag målade igår har väll också försvunnit, men det får jag kolla i morgon.

Jag har också idag haft C till hjälp och vi har försökt att förstora planen på IP så tt den skall bli lika stor som en DIV 3 plan (börjar bli riktigt profsig på det här om jag får säga det själv) . Det blev också en del kontorsarbete innan hemgång vid lunchtid.

På em så skulle Janne och jag på ett möte i Visby och C skulle med och handla grejer. Men mötet blev kortare än beräknat och C han hade inte batteri i sin mobiltelefon och jag började blir rädd att han inte skulle hitta tillbaka eftersom vi bestämde en tid och plats, han var lite sen och att det inte gick att få tag på honom på telefon, men som tur var så avklöpte det utan problem.

Väl hemkomna så blev det en lättare kvällsmat och sen bar det av för mig på ett ljusparty med en massa ljus i olika sorter, mycket prat och skoj.

Janne han har lyckats peta ihop husbilen igen, han är duktig han. Nu så väntar lopplådan på mig.

God natt och ta vara på varandra där ute.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0