Linus har idag varit lös utan koppel.

Vår dag idag har då varit väldigt varierande må jag säga för ute har det forsatt att snöa lite lätt mellan varven och jag var och kollade in linjerna på flyget idag efter gårdagens oväder och de var faktiskt kvar, trodde inte det. På IP planen blir det inget spel förra än tidigast om 2 veckor så jag fick två veckor till på mig. Men just nu går det i alla fall inte att komma ut där med några maskiner för det är för surt.
För övrigt på jobbet idag så var det mycket kontorsarbete och så hämtade jag hem ljudanläggningen som skulle ha använts på söndag, den har varit på genomgång så att den skall funka utan problem när vi kan dra igång.

Janne han har drabbats av någon förkylning så han har varit deckad hela dagen. Han var med ut med hundarna i morse men sen så tog febern överhand.

Ungarna har varit i skolan som vanligt. J han kom hem och var riktigt arg på sina kompisar i klassen som inte kan vara tysta när de skall läsa eller få information om något. Jag sa till honom att fråga den berörda läraren igen vad informationen handlade om och att samtidigt på peka att han blir störd när kompisarna pratar då det skall läsas enskilt. J han börjar också bli jätteförkyld, hoppas att vi andra klarar oss

I kväll var det meningen att jag och Janne skulle ha varit till Fleringe för att träna utställning mm, men jag kände att jag behövdes här hemma, så istället blev det en tur för mig och hundarna till Bungenäs.  Och Linus sprang nu utan sitt koppel hängade och han lyssnade riktigt bra på sitt namn (har varit lite si och så med det innan), så nu så kan han få skubba lika mycket som de andra och det tycker han är jätte kul. Jag försökte att ta ett foto av honom när han sprang men det misslyckades, få se om jag kan få till det någon annan gång.

Nu väntar duchen och eventuellt lite tv innan det är tid för John Blund.

Ta vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram  Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0