Mycket skall göras

Så ser det ut just nu, att det är en hel del som skall vara klart till om en och en halv vecka.

Idag på jobbet så började jag att sätta upp nätet i fotbollsmålen, inget lätt jobb att trä och åter trä igen, nylonsnören genom små hål. hade tänkt att jag skulle hinna alla 8 målen på Ip idag men jag han bara fyra och det var för att jag väntade varor till kiosken.



Det var 2 vagnar med grejer som kom vid 14 tiden och så skulle det packas in också, men hur som haver så blev det färdigt och nu så här dax på kvällen väntar jag på att en från Agromaskiner i Stenkyrka skall ringa för att leverera min ny/gamla gräsklippare. Han bor 2 mil här ifrån så han tar med sig den hem, då blir det inte så lång resa för honom.

C han har varit i skolan som vanligt och det har J också, men han var frustrerad för han skulle göra omprov på biolologin, han fick inte papprena som han skulle ha till provet så han kunde läsa på, förrän nu till omprovet, konstig ordning må jag säga då han var lovad de innan provet. Jag vet också att han försökte få tag på just den läraren både via telefon och mejl någon dag innan provet men lyckades inte.

Janne han har lastat kärran igen inför morgondagen, med löv och grenar som skall till återvinningen, i morgon när de har öppet igen.

Ikväll så var det Janne och J som tog ut hundrna på en promenad för jag väntar ju på att det skall ringa och beger man sig ut med hundar så kan man ge sig den på att han ringer.

Resten av kvällen (efter den troliga leveransen av gräsklippare) kommer att bli lugn för jag har ont i kroppen så det blir nog till för Janne att massera lite axlar och rygg.

Ta vara på våren och varandra.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0