Näst sista dagen den här veckan.

Det är just vad det är för det är torsdag och rubriken är en sanning med modifikation för det är näst sista arbetsdagen som tagit slut och inte veckan.

Vad har då hänt idag, jo jag har jobbat som vanligt och nu märker jag att det börjar närma sig premiär på jobbet. För det är fullt ös med det mesta. Alla bänkar är nu ute liksom alla papperskorgar. Tänkte sen att jag skulle kolla att linjeringsmaskinen fungerade som den skulle efter vintern men se det gjorde den inte. Fick ringa ett samtla så att jag fick lite håll på vad problemet kunde vara så det blir morgondagens lösning, kanske.

Janne han har fått färdigt golvvärmen i husbilen och det blev super bra, han är duktig han och så har han börjat att packa igen för det blir ju en ny tur till fastlanet i helgen.
Ungarna de har idag då gjort så lite som möjligt. Men idag fick vi koll på var J:s läkarintyg till körkortstillståndet var, det hade gått direkt till transportstyrelsen, inte lätt att veta. Så nu är resten av papprena klara och ifylda så han kommer nog att ta sig en tur till Visby imorgon för synundersökning och posta blanketterna.

I kväll så for vi iväg till hunpanget för att träna lite. Jag skulle träna Tobbe med targett pinne men så klart låg den kvar hemma, därför blev det lite annan träning med hela gänget. Måste få till mer träning på något vis. Synd bara att dygnet har 24 timmar och att man måste sova också, ibland kunde det ha varit bra om man kunde använda alla käns det som.

Snart väntar duchen och lopplådan så ta vara på varandra där ute i verkliheten.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0