Sliten.

Så är känslan i kväll efter en dag som har varit både lång och händelserik.

For som vanligt i väg till jobbet i svinottan efter en timmes promenad med hundarna. På jobbet så fortsatte jag att sätta på nät på fotbollsmålen, så nu är alla målen på IP påklädda och det är bara 4 stycken kvar på flyget, det får bli morgondagens övningar.
Jag han också med en del kontorsarbete, fast det är klart att det stora var målnäten och i kväll så kom min stora gräsklippare hem (den skulle ha kommit i gårkväll men killen fick jobba under natten så den kom idag istället). Innan den kom så for Janne och jag iväg till Hundpanget för att träna lite hundar mest utställning men även den del lydand blev det med gänget.

Janne han har kört 2 lass grenar och gamla löv till återvinningen och fixat till i gymmet så att det blivit ett sovrum till äldsta sonen och han familj som kommer från Sundsvall i morgon em.

Ungarna har varit till skolan som vanligt och där verkade det som om allting hade fungerat utan skrammel i maksineriet.

Nu så skall jag bege mig upp till min pappa och lasta in mer ved i kaminen så att det är varmt och skönt när de kommer hem i natt med båten. sen blir det lopplådan, känns som jag behöver det.

Var rädda om varandra och ta vara på dagen/natten.

Kram Åsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0