Starta kvasten!

Det får bli en senare fråga att ta kvasten till blåkulla för vår dag är som vanligt en lång historia.

Var som vanligt till jobbet efter det att vi gått en morgonpromenad i regn med hundarna. På jobbet blev det en del kontors jobb och förberedelse inför styrelsemötet som är i kväll (skall alltså jobba i kväll, innan jag tar kvasten till blåkulla). Jag han också nästan färdigt det omklädningsrummet som jag håller på att städa, det blev liksom lite stopp då det inte gick att få upp de 2 golbrunnar som satt fast och jag hade ingen lust att gå efter verktyg till det, men det är bara det kvar + golven, så det är inte så mycket. På hemvägen lämnade jag in ljudanläggningen för genomgång innan premiären den 26 april. Det är ju bra att det finns ljud över IP då.

Janne han har börjat pula med golvvärmen i husbilen och det var tydligen en hel del knåp med att få till det.

Nu på em så var vi på ett EVK för C:s räkning och det är för att få reda på hur det går för honom i skolan och hur han utveklas, om han når uppsatta mål och så vidare.

I kväll så blir det Janne, J och eventuellt C som får gå med hundarna för som jag nämde i början så skall jag jobba och efter mötet så skall det protokollet skrivas, så det blir en lång kväll, men bättre att göra det idag än i morgon.

Nu så skall hudnarna ut på baksidan för en kissning och sen så skall jag hjälpa Janne med maten så ta vara på varandra där ute i verkligheten och ha en skön skärtorsdags kväll.

Kram Åsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0