Väntar på barnbarnet.

Väntar på lilla barnbarnet som har varit med sin mamma och pappa på syskonträff. Det är hans pappas syskon som de har träffat och så barnbarnets kusiner.

Började som vanligt dagen med en promenad eller rättare sagt försök till promenad för det slutade med att Janne fick ta grabbarna på rundan och jag tog Tanten. Hon var fortfarande väldigt trött och matt så hon gick bara en bit och sen så fick jag bära henne hem. Började med ett glas med fil coh efter en timme fick hon ett glas med vatten. så har det forsatt hela dagen och nu i kväll så bajsade hon faktiskt så det verkar vara på rätt väg igen, skönt.

Vi har idag vait på panget och haft rallylydand med en hel massa entusiastiska människor och hundar. På eftermiddagen så var det en valpgrupp och även de var lika entusiastiska som på fm. Det var bra att få lite nya infallsvinklar på instruktörskursen, för jag såg att träningen gav reslutat nästan med en gång.

C han har varit med hela dagen och på fm. så hjälpte han mig att bygga rallylydnads banan och sen plocka in den när det passet var klart eftersom jag matade Tanten med fil och vatten och på em så gick han först med Stig-Helmer och sen en liten stund med Linus. J han har varit hemma och här har han fått dammsuga halva huset för Linus han fäller så in i baljan så hår tuttarn ligger och rullar på golvet, då är det bra med snabledraken.

Kvällen för övrigt blir att vänta in barnbarnet med föräldrar och sen ringa efter min pappa som vill komma över en stund för att prata och fika lite med dem innan de åker hem i morgon bitt med båten. Jag hoppas  att vi kan besöka dem i oktober men det återstår ännu att se. Efter fikat och duchen så blir det lopplådan som vanligt för i mogon bitti så är det upp tidigt för att vinka av dem.

Det var lite om vår dag så ta vara på våren och hoppas snart på lite mera värme och ta vara på varandra.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0