Från det ena till det andra

Så är den här dagen i alla fall, för jag var till jobbet i ganska skaplig tid, dock inte i svin ottan, utan som en normal morgon.
Väl där blev det en del kontors jobb och det hängde i under hela dagen för jag är LOK stöds ansvarig och det skall skickas in senast söndag innan midnatt och jag åker med båten i mogon bitti så det är lite stressigt när man upptäcker fel och när det finns ledare som inte reggat sina aktiviteter. Det blev också en del tvättat och så klart blev IP planen klippt idag med för gräset växer som bara den just nu.

Fick faktiskt idag höra att planen hade varit så bra igår på A-lagsmatchen att den inte kunde bli mycket bättre och då blir i alla fall jag jätte glad och stolt.

Janne han har dragit till stan och på hemvägen skall han släppa av J hos kontaktfamiljen. Han skall vara där medan vi åker till Vilsta på hundutställning.
C han är speedad som tusan för att han skall få följa med och hundarna de bevakar varje steg och varje rörelse, för de märker ju att något är på gång. Jag skulle ha behövt borsta hela gänget inför lördag men det får jag göra i morgon kväll/natt.

Det andra som jag roddar runt i med Fåröhus, ligger just nu lite nere, för Hotell och restaurang facket har inte ringt tillbaka, får ta tag i det igen i nästa vecka.

Det kommer inte att bli något bloggande förrän på måndag tidigst, då vi åker med båten i morgon och kommer hem på söndag, men då blir det till att jobba med LOK stödet så att föreningen får in det i tid.

Nu om en stund så skall jag återbege mig mot arbetsplatsen för i kväll mär det möte, så dagen den blir lååååååååååååååååååång och bra.

Ta nu vara på varandra där ute i  verkligehten för här väntar arbetet snart.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Mita

Lycka till i Vilsta och hoppas inte regnet vräker ner över er.

/Mita

2010-08-12 @ 19:32:29
URL: http://www.byssegardas.se
Postat av: Wilda

Lycka till på utställningen

2010-08-13 @ 10:10:20
URL: http://pargas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0