Mitten på veckan

Har vi kommit till och idag så har jobbet bestått i att städa färdigt det som jag inte han igår dvs. alla omklädningsrum. Det blev också lite gräsklippning för A-laget spelar en match i kväll och de vill ha gräset kort och fina raka vita linjer målade, medan jag gjorde det här så var J där uppe på IP och hjälpte mig att klippa gräset i parken och längs med gamla vägen, han är duktig han.

Det andra problemet som vi just nu roddar runt i har gått något framåt för hotell och resaurang facket skulle ringa upp Fåröhus och prata med dem, de har inte återkommit ännu men jag hoppas att de gör det annars så får jag väll kontakta dem igen.

Janne han har tvättat idag och C han har inte gjort många knop idag heller, undrar om det är nervositeten inför skolan eller om det är för att han skall åka med oss till Vilsta på fredag. Det enda som man vet är att om det fortgår efter söndag när vi kommer hem igen, så är det skolan som spökar, brukar vara så straxt innan den skall starta igen.

Senare i kväll så blir det en tur först till skogen med hundarna och sen vidare till Panget för lite utställningsträning  för Hanna, kul, kul fast jag är trött som bara den.

Ta nu vara på varandra där ute i verkligheten och njut av sommaren som ännu dröjer sig kvar.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0