Norra Gattet

Där fick hundarna sin eftermidddagspromenad och det blev en lång sån. Det är så skönt att bara gå där ute och sen sätta sig ner på plinten som har herbjerat en flaggstång under den militära tiden. Där kan jag verkligen koppla bort alla tankar och bara känna och ladda.

                                  

Tobbe passade på att ta sig ett dopp och de andra grabbarna badade fötterna.

                               

Älskar verkligen det stället och när man har vänner vars vuxet barn har canser i hela kroppen (dottern är bara ett år yngre än mitt äldstas barn) så uppskattar man just det här för ingen vet ju hur länge man kan eller får njuta av det. Det är så orättvist.

Jobbade idag bara under fm med att killa gräsrötterna lite under jorden och så var ordföranden på besök för hon skall ta hand om posten och mejlen när jag skall vara ledig i två veckor under oktober, kan ni tänka er jag ledig? Fast när man tänker på vännerna och deras dotter, så tänker man automatiskt lite längre på sin egen livssituation.

Ungarna de har varit i skolan som vanligt idag och det verkar som det fungerar utan problem. C han skall bli intervjuad av skolverket under torsdag /fredag nästa vecka för de är här och gör uppföljning efter besöket 2007.

Nu så skall jag ägna mig lite åt familjen och kankse lite mera dator arbete.

Ta han om varandra där ute i livet och jag skickar en extra tanke till mina vänner och deras dotter och deras familjer.

Kram på er alla.

Åsa

Kommentarer
Postat av: Wilda

Jättefina bilder och jag förstår att du kan känna ro där.

2010-09-02 @ 08:48:19
URL: http://pargas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0