Nybakad Instruktör

Har nu börjat att att sova lite längre på morgnarna, alltså börjar jag inte så himla tidigt längre. Min dag har idag innehållit städning av alla omklädnings rum och lokalen, tvätt, kontorsjobb och så klart att klippa IP planen. Som tur var var J upp hos mig idag igen och fortsatte att klippa i 3 timmar, så nu är allt utom parken och längs vägen klippt.

Janne han har börjat packa husbilen inför mogondagen, då vi skall åka till Tingstäde på kvällen och sova där till måndag, för då skall det mjölkas kor, mer om det senare.

C han har äntligen fått in en del av veden efter många svordomar och mycket bråk. Det var till och med så att moffa var tvungen att komma ner och kontrollera att det hände något.

Vad är då meningen med rubriken, jo, fick i kväll på mejlen att mina projektuppgifter till rallylydnadsinstruktörsutbildningen blev godkända så nu är jag officielt rallylydnadsinstruktör, den enda på norra Gotland vad jag vet.

Om en stund så bär det av  till Hundpanget för lite utställningsträning som vanligt när det är onsdag. Få se om jag tränar eller inte, känner mig inte riktigt i form, fast det brukar ju komma när jag väl är där.

Ta nu vara på varandra där ute i verkligheten  och njut utav solen så länge den nu lyser.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0