Vart tog förra veckan vägen?

Är det någon där ute som har sett till den.
Jag har missat att blogga hela den gångna veckan eller rättare sagt så har jag bara haft min köksdator på korta stunder, för det har varit mycket jobb och åter jobb med förberedelser inför höststarten av fotbollssäsongen(mest gräsklippning) och även beställningar av varor tlll Fårösunds marknad som var i lördags.

Jag var inte på marknaden för det var rally lydands kurs för Lena Brav från skåne. Hon var här i fjol och höll en nybörjarkurs för oss, ett antal tjejer, och så i år kom hon tillbaka för en fortsättning av det hela. Den var från fredag till söndag men fredagen missade jag helt då jag blev tvungen att jobba och en sak är ju tur och det är att jag har min gamla nödslaktade gräsklippare som ännu går och går och går, för den nya fina stora som klipper brett och fint den är nu trasig igen trots att de var och fixade den förra veckan.

I går på kursen så fick alla våra hundar gå en fortsättnings banan och de var bara så super duktiga alla ihopa, även lilla Linus som bara har varit hos oss sen i april.

Under den gångna veckan så var C med moffa och fiskade och de fick upp 500 flundror tillsdammans med 3 andra fiskare, det är verkligen inte klokt, med tanke på att C inte äter mer än en liten i taget.
J han har jobbat på i färjekön med att dela ut reklambald och det har aldrig gått åt så mycket blad som i år.

Janne han har skött markservicen tillsammans med J och det är ju en himla tur för mig att jag har de när arbetet ibland ser ut som det gör, för vad hade jag annars tagit mig till.

Som ni alla säkert förstår så får det bli den här samman fattningen av veckan som varit eftersom jag inte vet var den är.

Ta nu vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0