Äntligen framme!!

Framme vid vadå, Jo jag kom fram till tvättstugan och omklädningsrummen idag med min skottning och det tog nästan hela dagen i anspråk. För det jag hade upp i fredags hade så klart yrt igen, inte riktigt lika fullt men det var ändå att börja om lite från början.



Men idag var det ändå skönt att vara ute för solen lyste på mig och talgoxarna sjäng ti,ti ,ti. Dom tror nog att det allt är vår eller så försöker de locka fram gumman Tö, inte vet jag. Som tur är så tar grannen stora gången och parkeringen med traktorn.

Resten av dagen användes till att fortsätta med säkerhetsdatabladen på de färger och kemikaliker som finns ute på idrottsplatsen.

Ungarna har varit i skolan som vanligt och det verkade idag vara dag utan missöden. J kom hem och hade ont i huvudet men det släppte när han fick lite mat och vätska i sig.

På hundfronten så har "tanten" äntligen fattat att man måste bajsa även om det är mycket snö och det är skönt det för hon blir ju som en ballong annars.
De andra grabbarna busar och stojar som vanligt under kvällens promenad, fullt ös och lite till.

Det här var vår dag och nu väntar en dusch och sen lopplådan för jag blev väckt klockan 4 av kissenödiga hundar och sen somnade jag straxt innan klockan ringde för att det var dax att gå upp, lite typiskt.

Ta vara på varandra där ute i halkan.

// Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0