Framme!!


Då var vi då framme och jag har fått fart på datorn efter mycket om och men. Det är ju det här med teknikens under, får stå vid spisen och surfa i husbilen för annars räcker inte signalen till, fast det är ju klart att man skall ändra arbetsställning när man jobbar så det är säkert bara bra.

Dagen började tidigt med att vänta på båten. och att det är så skönt att sova en stund på båten. När vi kom av så var det en väldigt kissenödig Quintus, han drack en massa vatten på båten och det var väldigt gott antalgligen.

Vi for i väg till Caravan hallen i Södertälje där det shoppades en del till husbilen, beror på att företaget hemma som saluför Kamas produkter inte är särskilt kundvänliga, ingen mera komentar om detta.

Vi var framme här i Vilsta vid 14.15 och då var i alla fall Janne och jag väldigt hungriga så det blev mat med en väldig fart, Janne vallade hundarna medan ajg fixade till det.

Efter maten så tog vi oss en lång promenad med de fyrbenta och jag tog ett kort som skulle kommit här men hade glömt att instalera det programmet i Jannes dator som är med så det får bli en annan gång.
I kväll väntar det ett årsmöte med sheltie klubben och sen måste vi hälsa på Pelle ocn Sussane, ett par som vi träffar varje gång vi är här, de bor permanet på campingen precis som jag gjort en gång,inte här utan på andra platser.

Efter årsmötet blir det en promenad med hundarna igen och sen är det nog sängen som gäller för nu väntar duchen på mig, Janne har redan passerar där.

Imorgon väntar men lång dag med utställning och jag få se om jag hinner skriva något då också.

Ta vara på varandra där ute i verkligheten och du Mita var rädd om ryggen.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Mita

Jag har försökt vara rädd om ryggen hela helgen men det är lättare sagt än gjort, om inte förr så när man har ont upptäcker man hur ofta man böjer på gångjärnet :(

Hoppas det gick bra med Tanten och båda unghundskillarna.

Tova fick 1 HP så jag är mer än nöjd, junorklass tikar skulle tydligen vara en jätte stor klass.

Ska bli kul att se i katalogen när Tova kommer hem i em.

/Mita

2010-02-28 @ 09:21:25
URL: http://www.byssegardas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0