Fredag i repris!

Då var den här arbetsveckan slut och sammanfattningen på den här arbetsveckan har varit likadan som den förra, går nästan att koppiera. För det har varit snöskottning, snöskottning och åter snöskottning och så här mycket var det igår.



Jag var tvungena tt sätta spaden emot igår när jag skottade den här biten för att det skulle synas hur mycket det var. Sen när jag mätte där snödrivan var i förrgår så gick vallen mig till midajan, inte klockt, vi är nog på väg mot en ny istid!! Eller vad tror ni.

På hundfronten så var vi i väg till Stenkyrka och ett ridhus där som vi hyr till en billig penning varje torsdag, där tränades det utställning, rally lydnad och lite free stail, vi är ett gäng som samlas där och tränar, kul är det i alla fall. Och bra är det att kunna komma inomhus och träna nu när man inte kan vara ute och träna både för snön och halkan.

Ungarna har varit i skolan båda dagarna som vanligt. Men det så mörkt ut igår att C kom upp och iväg till skolan, men hur det var så palrade han sig iväg.

Janne han har burit ved och skottat snö om vart annat, för tillfället är det visst det enda som man hinner med.

Nu så skall det beställas pizza från Kvännis (måste vara lat ibland), sen blir det hundpromenad om de orkar för de har fått nya tuggben och torkade koöron som de hållit på med halva dagen och tydligen så tröttar det en hel del.

Kvällen i övrigt blir lugn eftersom C vaknade allt 4 i morse och höll mig vaken med, är det inte hundarna så är det barnet, men men sånt är livet.

Det var allt för dagen. Ta vara på varandra där ute i verkligheten.

kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0