Morgon!

Nu har jag äntligen fått fart på alla programm i datorn (Jannes lapptop) så att den utlovade bilden sen igår kan publiceras. Jag får krupp på maskiner som inte vill som jag vill, rätt onödigt egentligen för de kan ju inte göra varken det ena eller dett andra allt beror ju på mig.



Inte så bara kanske men det är en bild över en slalombacke som finns här. De åker både pulka och skidor utför i den här och det körs skoter uppför. När vi har varit här i augusti så har de kört med någon sorts bilar upp och ner för backen, verkar rent livs farligt tycker jag i alla fall.

Alla hundar som skall ställas är borstade och fixade med. Janne han är hjälper till i veterinärbesiktingen, inget han gjort tidigare men det går säkert bra tror jag i alla fall för det är en annan där också som är domare så han vet ju hur det skall vara.

Vi skall inte ställ förän ungefär mitt på dagen och tanten kommer inte i ringen förän sent i em, som vanligt hon är näst sist.

Nu skall jag få på mig lite andra kläder och förbereda mig på att gå bort för att se om Piia har kommit. Så alla ni där ute få ha en bra dag och var rädda om er och om varandra.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0