Ramsan Tio små negerpojkar, fast åt fel håll.

Alla kommer väll ihåg den ramsan om de tio små negerpojkarna som bara blev färre och färre till slut så var det bara 1 kvar.
Här är det åt andra håller för först så hade vi bara Tobbe (efter det att vi tagit bort Lakris) sen kom "Tanten" och ett drygt halvåret efter kom Freddy, sen tog det ett litet längre  tag, så kom Qvintus och sist men inte minst så kommer nu Stig-Helmer att stanna hos oss tills vidare, så det blir lite samma sak men åt andra hållet.
Det här fick vi förfrågan om sent igår kväll och inte gick det att tacka nej till en sån kul kille som Stig-Helmer. För jag tror att han kan bli rätt bra med tiden.

Dagen så här långt och resten med har gått och kommer att  gå i lugnets tecken. Det enda som vi egentligen har gjort under dagen, var att dra i väg till Visby för att handla lite mat. Jag hade ju tänkt att vi skulle kunna göra det i samband med att vi skulle åka till Bockes Rehabcenter i Eksta med Sheltie klubben, men det blev ju tyvärr inställt som jag skrev om i går. 

Jag skall också försöka att komma till lite hundvård nu under em/kväll för det är ju alltid bra att kunna dra en borste eller två genom alla hundpälsar och klorna måste också få sig en överhalning, som det är ute nu så slits de inte ett dugg, och det på grund av all snö.

C han beställde maten  idag och det blev gryta alá Ove, smaskigt värre, fast idag så var det jag som fick laga den igen.

Ta han om varandra där uite i verkligheten.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Birgitta Forsblom

Är bara halvbra på dator, men för det mesta lyckas jag nog läsa det du skriver. Nu var det TOPPEN! Fast, förstås, inget överraskande! Du/ni är bara bäst!

2010-02-07 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0