Skotta snö

Det är vad dagen har bestått av. Jag var ju tvungen att få bort allt det som kom igår när jag var ledig, inte bra att vara ledig för då kommer det efter. På kontorsbiten så raslade det in mejl, men ändå blev dagen på IP inte särskilt lång för om den stund så skall jag på ett framtidsmöte med politiker, det handlar om ladsbygdsutveckling , spännande, jag går som en av representaterna för klubben.

Om man då börjar från början så kan en hund bli så här trött efter en morgon promenad:



Det är Stig-Helmer som har slaggat in och han sov hårt.

Dagen för övrigt har bestått i hundvård, borsta, klippa och fillera. Det skall nog ännu justeras lite. Vi han också med en tur till Oinare skogen så att de fick kuta av sig lite.

Janne han har skottat snö och skottat ännu mera snö, det verkar som det aldrig tar slut.

Ungarna de har varit i skolan som vanligt men C var till distriktsköterskan och kollade blodtrycket, han måste göra det med ena sina mediciner som han äter. J han är iväg och tränar inför Krullis Cup nästa vecka.

Ta vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0