Tisdag

Började som vanligt dagen tidigt, före 4 så var det hundar som var sååååå kissenödiga, tror att de har fått något fel på dygnsklockan för det hjälper inte att ta ut dem sent eller att ta dem på en sen promenad, de är i alla fall kissnödiga vid 4:a, märkligt. 

Men idag så somnade jag om nästan direkt när jag återvände till sängen. Det går rätt fort att kissa dem, för de är duktiga på att kissa med en gång och sen gå in och forstätta att sova 1 timme till.

Kom även idag iväg till jobbet i skaplig tid för att börja jobba. Först gjorde jag klart domarrummet där det ännu var golvet kvar och efter det så började jag med en handikapp toa att storstäda, den blev då inte riktigt färdig eftersom jag hade möte med AF, så nu har jag jobb 1 år till i alla fall och det är skönt. Det blev oxå en del kontors arbeten för det hör till varje dag, det där med post och mejl. När jag sen skulle gå hem så hade det börjat snöa igen, så morgondagens arbete är räddat, det blir att skotta snö igen, fast jag skall inte klaga för idag har jag ju faktiskt inte skottat något.

Väl hemma så blev det vegetarisk pytt i panna med stekta ägg, C han åt som bara den för det hade inte varit god mat i skolan. J han har tagit sig en tur till Visby med bussen idag, så han kommer nog sent hem då vägarna är hala som såpa.

Kvällen bjuder på ett föräldra möte i C:s klass som handlar om hur de skall trivas i skolan och kunna känna sig trygga, få se vad det ger och om det finns någon plan för det.

Janne han få vara hemma i kväll och promenera hundar för annars så blir det så sent.

Det här var allt för idag. Ta vara på varandra där ute och tänk på att allt kan förändras på ett ögonblick.

Kram

Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0