Var är våren???

Är det någon som vet var den är. Jag skulle mycket gärna vilja ha tag på den snart, för i morse när jag åkte till jobbet så var det -12 och det blev inte mycket varmare under dagen.

Min dag har bestått i snöskottning, inget ovanligt i och för sig men det här var det som kom ner i helgen och tomten på jobbet han har inte skottat utan lämnat det åt mig. Stora gången hade grannen bedvid skottat med traktorn och han sa att det var mycket och jag tror honom. Sen så skickade jag ut protokollet från årsmötet till styrelsen så att de har något att begrunda och så blev det lite städning av lokalen med, för jag torkade bara av borden i fredags.

När jag kom hem så drog vi till Oinare skogen med hundarna så att de fick kuta lite och det var plöjt nu oxå och jag fick reda på vem som är så snäll mot oss hundägare. Han skall ha ett stort tack!

Efter promenaden så blev det bad av två hundar inför helgen det var Tobbe och Quintus som råkade ut för det idag. Ingen av dem gillar det men det behövs för de är rätt lortiga efter en månad. De andra två blir drabbade i morgon.

Ungarna har varit i skolan som vanligt och C:s klass skall i kväll ha en teaterföreställning på engelska Cinderella, skall bli kul att se vad som händer. Efter det kommer det att bli fika och han pratade om semlor oxå, får se sen.

Det var lite om vår dag så håll om varandra där ute i verkligeheten så att ni inte fryser.

Kram

Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0