Kväll

Så var ytterligare en dag tillända.

På jobbet idag så skulle hela lokalen städas med tillhörande utrymmen för det var verksamhet där i tisdags, och jag var inte på jobbet i går utan uträttade ju en del ärenden å jobbets vägar.

Under tiden som jag städade så kom det ner en del snö som måste forslas bort med hjälp av en lite snösläde (skotta med andra ord), jag hatar att plumsa runt i snö så det måste vara gångar  dit jag skall och uppfarten till klubbhuset skall vara ren. Någon kanske tycker det är onödigt men inte jag.

Sen efter lunch så fortsatte jag sorterandet i verkstan av skruvar, muttrar, spikar mm och nu så börjar det bli ordning där, men det är en bit kvar.

C han ville inte gå till skolan idag och det berodde på att de håller på med multiplikation av miljontal och det blir för svårt för honom med sitt funktionshinder. Men hur det ändå var så kom han iväg.

J tog bussen till Visby efter skolan för de gäller ju att hålla fast vid de ny vunna kunskaperna att kunna åka själv och även uträtta ärenden själv.

I kväll så fick hundarna sig en rejäl promenad lite längre än bara KA3 runt och det verkade som de behövde det.

Det här var vår dag som snart är slut.

// Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0