Datorer,datorer och åter

datorer. Så är det i vårt hem, för just nu så har vi/jag startat en gammal dator att ha i köket att surfa på. Mest för att min egen är så mycket material ocvh program på, så om jag bara skall skriva något här i bloggen (utan bilder), kolla vädret som jag gör jämt eller något annat kul så har det tagit emot att starta min eller Jannes för min den tar en hel evighet innan den kommer igång för den är en ren arbetsdator. Jannes är inte så mycket grejer på men det tar ädå lite längre tid och han vill ju sitta där själv, för tid är ju det enda man har gått om.

Vad har annars hänt idag: vi har varit en långpromenad till Bungenäs igen med hundarna så att de fick kuta i en ny backe på hemvägen och även idag var den galna gamla damen igång. Hundarna har blivit borstade och fått klorna fixade och för övrigt så ha Janne och jag mest slappat hela dagen men som sagt en hel del dator uppdatering har det varit.

J han har varit i färjekön idag med och idag gick utdelningen av reklambladen betydligt bätter än i går. C hämtade vi hos kontakfamiljen nu i em och han hade faktiskt fått av sig sitt hår under helgen för en av döttraran där håller på att utbilda sig till frisör så hon kapade av det och det blev supersnyggt på honom.

Resten av kvällen blir en kort promenad med hundarna och sen kanske lite mera dator eller om man skulle gå i lopplådan tidigt i kväll kanske, få se vad det blir.

Ta nu vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0