Regn = Sova!!!!!!!!!!

Väntar ännu på det utlovade regnet, fast det kom ju en skur så mycket att jag fick avbryta klippningen på flyget. Jag hade räknat med att hinna klippa klart där innan det skulle komma men tji fick jag för SMHI:s prognos stämde inte för den sa att det skulle börja kl. 15 men det var några timmar för tidigt.

Där av rubriken för är det som de har lovat så skall det regna hela dagen i morgon och även i natt vilket betyder att jag inte behöver vattna IP planen utan kan vara ledig och sova hela låååååååååååånga dagen (någon som tror på det).
Fick föresten beröm av en ledare igår kväll när jag C och Janne var där och startade regntåget (tog det i samband med hundpromenaden). För i Visby var det träningsförbud på så gott som alla planer, för de är upptorkade men min är grön, inte super grön, men grön i alla fall och de andra två som var med, tränade på IP planen i tisdags och sa att den var helt ok, då blev i alla fall jag glad.

Vad händer då mera idag. J han är ledig idag med, han börjar jobba i morgon igen och C han skall till kontakfamiljen i Tingstäde i em och jag skall försöka klara av lite mera dator jobb och så klart trottsa regnet(om det nu kommer) och ta en rejäl promenad med hundarna antingen i skogen eller på Bungenäs, inte bestämt mig ännu.

De som är mest lyckliga över väderomslaget är hundarna för de led verkligen i går när det var över 30 grader både inne och ute. Man skall ju inte klaga över värmen men det kan ju vara lite måtta på det hela.

Ta nu vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0