Jönköping.

Då har vi få anlänt till Jönköping eller rättare sagt så kom vi hit i går natt vid 23 tiden, de höll receptionen lite extra öppen för oss då båten också var 15 minunter sen, och jag ringde hit ock sa var vi vad så att tiden skulle räckt till.

Det var först ingen trevlig upplevelse för det bubblade upp en massa tankar sen tidigare för det var på den här campingen som vi bodde permanent 1995 och min tidigare man som inte var en snäll en. Det var en hel del tankar och ångest som bubblade upp medan jag gick en sen promenad med hundarna.

För övrigt i går så var de lite jobb med att klippa IP ocjh måla IP planen innan vi skulle bege oss mot Visby och båten. C han lämnade vi i Tingstäde och J han åkte med oss hit. Han levde ju sina första 1,5 år här på den här campingen så han var nog lite spänd på hur det skulle vara.

Idag så har vi varit på Biltema, Jula ochn Rusta. Det blev en del shoppande och J han köpte en ny moppe hjälm, det var då planerat köp för han hade sett ut det innan vad han skulle köpa.

Jag hade en gissnings tävling i den förra bloggen och det var gamla telefonstolpar som var gjorda som ett staket runt en tomt i Fårösund, så båda svaren var rätt, Häftigt ,mönster var det allt.

I morgon väntar hundutsällning för Tanten, Quintus och Stig-Helmer, får se hur det kommer att gå för hör har väderprognosen lovat åska med regnskurar och bara 11 -13 grader varmt, fast det är vi ju vana för det har inte varit mycket varmare hemma under hela tiden.

Nu kom det lite främmande till husbilen så nu skall jag hand om dem.

Ta vara varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0