Sommaren är i antågande.

Det verkar så i alla fall för i em och i kväll så var det jätte varmt och skönt ute. Annat var det i morse när jag satt på stora klipparen     och klippte IP planen inför kvällens Div 4 match. Det var inte riktigt så illa som igår att jag behövde vinterkläder men inte långt ifrån. Jag han också med att tvätta 2 maskiner och få den torr och sorterad. det kom också en del varor till kiosken, för nu är det fullt ös där.

Janne han var i skogen på fm och körde hem ett lass av vår ved och när jag slutade jobba så hämtade han upp mig och vi körde 2 lass till. Sista lasset fick J hjälpa till med för då fixade jag mat till oss alla, kyckling och kokt potatis, mums.

Efter maten så var Janne och jag på en långpromenad i Oinareskogen och den blev verkligen lång för vi missade avtagsvägen där vi skulle svänga, så det blev till att gå tillbaka en hel del innan vi var på rätt spår igen. så kan det gå när man går och bubblar för mycket.

C han har varit på Kanonen i Visby med klassen för att bowla och spela lacy dome (de måste göra slut på klasskassan) och J han har haft en helt vanlig dag i skolan, men de var ute och sprng 2,5 km på gympan och han blev helt slut för han hade inte tagit astma spray varken på morgonen eller innan gympan som han  skall göra.

Nu så skall datorn stängas ner och jag skall i duchen för grabbarna grus de satte igång allt klockan 4 i morse så nu börjar ögonlocken att bli tunga.

Ta vara på sommarvärmen och varandra.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0