Bungenäs.

Här började dagen som vanligt i svin ottan, idag var det trögt att komma upp ur lopplådan och det beror på att Qvintus försökte gräva ner ett tuggben i min kind i natt, när det inte lyckades så skulle den grävas ner på min mage. Jag försökte att hjälpa honom att gräva ner den (gömma) men han gav sig inte för han visste var den var och jag var tydlgen inget bra på att gräva ner tuggben. För han kunde bättre, det slöt med att jag kastade ner det på golvet och han efter.

Ungarna fick kliva upp tidigt idag för vi skulle till dietisten i Slite på 3 månaders koll allt klockan 8. Det var första gången för C han har inte varit där sen 2008 men vi är tillbaka på ruta 1 så att säga. J han kämpar på med sötsuget och läsken, inte lätt det där. Efter dietisten så fick de bege sig till skolan och jag till jobbet. Där har jag ägnat dagen åt att tvätta och ta vara på den samt att skriva medlemmskort, det var så många att det blev skrivkramp mellan varven.

Efter Potatismosen och korven så begav Janne, C och jag ut till Bungenäs med hundarna. Jag kan inte hjälpa men jag gillar stället skarpt.



Kan man anant än gilla det här stället.



Hundarna gillar också Bungenäs för där kan de få kuta rätt fritt runt oss. Tobbe han gjorde en kullerbytta, såg himla kul ut, och Stig-Helmer han åkte kana på ryggen ner för en snödriva.

Hemma igen så blev det  lite dator arbete och sen så skall jag försöka att umgås lite med Janne och lära honom chatta på face book.

Ta vara på stunden och varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Annki

Ja det är verkligen vackert, lite ödsligt och fantastiskt fint i Bungenäs, vi får se sen hur det blir när dom börjar bygga.

2010-03-16 @ 19:39:34
Postat av: Mita

Så fint det är vid Bungenäs, ser ut som ett litet paradis.

/mita

2010-03-17 @ 07:38:48
URL: http://www.byssegardas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0