En helt vanlig torsdag.

Det är precis så det är. Blev som vanligt väckt av hundar en stund innan klockan ringde, tror nästan att de känner på sig att den snart kommer att skramla eller så har de tiden i sig så pass.

Efter första kisse svägen där jag höll på att dratta på ändan igen, tur att jag har två koppel att hålla mig i, det räddade mig den här gången också. Blev det frukost och så till jobbet vid 7 tiden. Där var det till att forsätta att köra ut medlems fakturor, har nog kommit till hälften tror jag och sen var det att packa A-lagets tvätt i deras väska så att de kan spela i helgen igen.

På em så drog Janne och jag i väg till Fleringe och hundpanget för att träna lite hund, för Tobbe blev det både rallylydnad och vanlig lydnad, Qvintus han fick träna freestyle och lite vanliga lydnadsövningar och Sig-Helmer han fick bara vanliga lydansövningar för honom har jag inte hållit på så mycket med. Vad hände då med Tanten, jo hon fick bara gå och stå fint det är det hon är bäst på och är man 10,5 år så skall man inte behöva göra annat än det man är bra på. Det är klart att grabbarna grus fick stå fint de också.

När vi kom hem så fick Janne dra till Fårö för att hämta J, han var där med en kompis så C han fick snällt gå med mig KA3 runt i kväll med hundarna, visst det var en del knorr men inte värre än vanligt.

Det var vår vanliga torsdag ta vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0