En parkering i Jakobsberg.

Det är där vi är just nu och tågen dundrar förbi var 5 minut men vad gör man inte för att ha kul.
Lämande J och C hemma på gotland och tog båten till Nynäs i morse klockan 7.05. På vägen upp så passerade vi Caravan hallen i Handen för Janne skulle köpa golvvärme till husbilen, skönt att ha i framtiden.

En klar fördel är ju GPS:n utan den hade det inte gått så här smidigt ( jag är helt vill i planeten när jag kommer upp hit) för vi anlände hit vid ca 13 tiden och efter lite pytt och ägg så fick hundarna sig en ordentlig promenad, det behövde verkligen. Men det är klart man hinner inte så långt för det är såååååååååååååååååååå mycket luckter som skall in och ut i nosarna.

I kväll så får Janne och hundarna klara sig själva för jag skall till Vovves lekis på instruktörskurs i Rallylydnad. Det skall bli så himla kul.

Det var det hela för dagen för nu skall jag kolla igenom literaturen inför kvällen. Ta vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Mita

Så kul det låter att få lära sej lite nytt på annan ort.

Ja du vet själv hur du läser tidningen, först ögnar man igenom sedan ska det läsas mera ordentligt...

Era hundar är välutbildade vid det här laget :))

Ha det gott och tack vare GPS så vet jag att ni kommer hem igen och vilken lyx att ha privat chaffis som fixar allt mellan himmel och jord.

/Mita

2010-03-26 @ 18:58:47
URL: http://www.byssegardas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0