En tidig blogg.

Det är precis vad det får bli.
Men att börja från i går kväll (backar bandet ordentligt) så var jag och Janne till Visby för möte med specialhundsklubbarna som jag skrev om i går och det är lika trevligt som vanligt trots att uppslutningen inte är så stor. Det där med specialhundklubbarna är alla specialhundklubbar som Gotlands Kennelklubb har på sin lista blir kallade till det här mötet 2 gånger om året, jag tror att det är något som har pågott sen -90 talet men jag vet inte. Meningen är att få till sammarbete mellan klubbarna och att man gemensamt skall kunna driva eventuella frågor gentemot kommunen eller någon annan aktör.

Dagen idag startade tidigt som vanlig och jobba blev bara några timmar, men jag han få tag på en del sponsorer idag med, det rullar på så att säga men ännu utan pengar in.

Hemma igen måste ju alla räkningar betalas och kolla med Janne så att han fått med sig allting i husbilen (tur för mig att han packar) för hur vi än kollar och grejar så brukar vi i alla fall glömma något.

Eftermiddagen bjuder på ett besök hos habiliteringen med J och C han skall försöka att åka bussen till Tingstäde efter skolan, få se hur det går, J han får ta bussen åt andra håller (från Visby till Tingstäde) eftersom vi blir kvar i stan i kväll.

I kväll så skall vi gratta min dotter som fyller 23 år och sen blir det till att sova på Träffpunkten ovanför hamnen i väntan på att båten skall gå i morgon bitt och det är klart att gänget skall rasta, blir förnmodligen på Hällarna för det brukar det bli när vi väntar på båten.

Jag får se hur mycket bloggande det blir under helgen eftersom jag är på kurs och laptoppens batteri räcker inte mer än ca 20 minuter, men är man nyficken så väntar man ju gärna.

Ta vara på våren som har kommit och även varandra.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0