Fart fylld dag.

Jo så har verkligen dagen varit, men som vanligt är det bäst att börja från början.

Blev som vanligt väckt före klockan av att det var 2 stycken som tog en promenad på mig och hur tunga kan 8 tassar vara egentligen.

Efter en tidig morgon promenad och frukost så begav jag mig mot jobbet och där blev det mest en massa kontorsarbete för säsongens spelchema hade kommit ut och det skulle föras in i min allmenacka så att jag får en överblick över när det skall spelas på planen. Jag var också ute och tog en promenad runt ut på planen, där var en massa maskhögar men inget snömögel vad jag kunde se och det är super bra.

När sen J kom hem från skolan straxt före 12 blev det en tur till Visby att handla knivar till klipparen på jobbet , polisch till golven på samma ställe och mat till oss själva då kylen var tom så det ekade där inne. J han skulle träffa doktorn på barnmottagningen för att få ett läkarintyg. C han var hemma själv med hundarna för han slöt efter maten idag. Hans lärare skulle på någon utbildning av något slag.

Väl hemma igen blev det en snabb midddag bestående av helgskinka på en måndag, potatissallad och knäckebröd. Den snabba middagen berodde till viss del av att J skulle upp till moffa och hjälpa honom bära fram 20 st plankor från loftet. Medan J var där så tog Janne och jag hundarna med oss till Bungenäs. Där var ännu massor med snö men vi tog oss fram i alla fall och så här såg det ut från berget.



Resten av kvällen blir i lugnets täcken, när jag släppt datorn skall jag anfalla duchen och sen mysa i lopplådan, måste börja ladda inför helgen.

Ta vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0