I väntan på kursen.

Då var vi tilbaka på parkeringen i Jakobsberg efter att i går kväll ha varit till uppfödaren i Åkersberga på middag, super trevligt som vanligt.

I går  under dagen var jag på rallydnads kurs då Vovves Lekis och vi gick genom nybörjarklassen, jätte roligt och många aha upplevelser. Vi började egentligen allt i fredagskväll med teori och igår var det mera teori och så fick vi rita egna banor samt gå banorna med våra egna hundar samtidigt som vi blev filmade, oj så mycket fel man gör när man sen får titta påsig själv. I dag blir det fortsättnings klassen och avanserade klassen som gäller och den har jag då ingen koll på allls.

I går morse fick jag skicka Janne ut att leta efter druvsocker för Tanten hon fick on i magen och han lyckades hitta det hos Coop. Hon är nu bättre i magen igen efter min druvsocker behandling.

Det var en liten hint om vad dagarna har innehållit så här långt.

Ta vara på den regnigna dagen och varandra.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0