Jag behöver en "flateska"

Dagen började idag som igår med hundar som promenerade på mig. Efter en blöt och hal morgon promenad och frukost så åkte jag till jobbet och där var det en massa kontors jobb hela dagen. Fick besök av Rolle och vi jobbade på med sponsorer, inte lätt inte, men ack så nödvändigt .  För att komma in och ut till jobbet behöver jag en "flateska", har någon en sådan som man kan avvara. Det är så mycket vatten att det är som en stor sjö av smältvatten, men troligtvis är det borta om en vecka eller något så det är kanske att ta i med en sån.



J och C var i skolan som vanligt utan större grejer verkade det som och Janne han har fixat bort gruset från golven, det är skönt när det är grusfritt även om det inte varar så stor stund.

Hemma efter jobbet blev det middagslagning, fisk i ugnen och potatis. Efter maten så drog vi till skogs med hundarna så att de fick kuta av sig lite och bli lite sumpiga igen.

Resten av kvällen skall ägnas åt kontors jobb, här med, för vi skall på specialhund möte i morgon kväll och det är sheltie klubben som håller i det för år 2010.


Nu skall jag åtevända till utskrifter av föregående protokoll och dagorningar så ta vara på tiden och varandra.

Kram Åsa



Kommentarer
Postat av: Annki

Vad är en flateska?

2010-03-23 @ 18:58:08
URL: http://pargas.bloggplatsen.se
Postat av: Rolle

Du kan låna min dykardräkt.

2010-03-29 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0