Kväll!

Då var ännu en dag tillända och det var en givande dag med först en tävlingslydandsgrupp.
De var så duktiga, kunde först tro att hundarna hade glömt allting på 3 månader för det är så långe sedan vi slutade höstens övningar, men så var inte fallet.



Delar av gruppen och inte tala om Tomas som har suttit och skottat upp en bra stor plan till oss med traktorn, en eloge till honom och även till Ingela och de andra på Stenkustens Hundpensionat där vi håller till.

Det var till och med så att det började bli jockigt fram på em, skönt.

På em så var det allmänlydnadsgruppens tur och de var då lika duktiga, jag såg verkligen vilka framsteg de hade gjort på bara 2 timmar, jätte kul.



Och solen lyste på oss hela dagen. C han missade  första halva delen på allmänlydnaden för han umgicks med en kompis som bor granne där bredvid.
Janne han skötte som vanligt kaffekokningen och disken under gruppernas träning, det har liksom blivit hans uppgift under helgerna.

J han åkte på att laga kyckling när vi kom hem, medan jag var uppe till min pappa för att hjälpa honom dra på en pressenening på en av hans båtar, den hade lättat iväg för andra gången den här vintern.

Restena av kvällen blir nog i lopplådan för jag är attans så trött i benen efter dagen men först får det bli en duch.

Ha en skön kväll och ta vara på varandra i natten.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0