Nastappa!

Fredag och nästäppa, inte så kul men inget att göra åt mer än snyta när det rinner. Var i alla fall på jobbet lite senare idag, inte mycket utan bara 45 minuter men det gör att jag sov 45 minuter mer i andra änden.

På jobbet idag så blev det städning av lokalen, kiosken och toaletterna, det är ett tag sen det var gjort ordentligt så det märktes att det behövdes. Det var så klart en hel del mejl och post hantering som vanligt oxå.

Jobbade bara halva dagen för förkylningen skull (har timmar att ta ut i andra änden), hem och Janne hade maten på bordet, blev samma som igår, vegetarisk fläskpankaka, den är rätt ok faktiskt. Efter maten blev det 1,5 timmes sömn i sängen, så himla skönt. Blev väckt med en kopp kaffe av min älskling.

C han kom upp av sig själv idag allt när klockan var kvart i 7 inte vet jag hur det gick till men uppe var han och på klädd oxå och han har haft kläder på sig hela eftemidagen från det han kom hem från skolan. Inte vet jag vad det beror på.

J han har haft sin sista dag på PRAOn och han hade med sig lite fika bröd till verkstaden och hem kom han med en satts med momentnycklar mm. Han var överlyckig då han fick skruvmejslar i årsdagspresent av ledsgaren, så nu får vi hålla i grejerna för här skall det skruvas. Han gick just i duchen för att vi skall skjutsa honom till kontaktfamiljen i Tingstäde.

Resten av kvällen blir lite enkel mat, hundpromenad och eventuellt lite TV, måste nog se hur det går för Claudia i Let´s dance, hon var ju på hundpanget i höstas och hade kurs för oss så det är klart att jag hejar på henne.

Nu får ni ta vara på varandra där ute i verkligehten och jag skall försöka att bota min förkylning.

kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0