Ny gissning!

Då var vi hemma och jag har hunnit jobba en stund, men fick gå hem tidigare för att en hund är sjuk. Janne han åkte med C på Crullis Kup. Det är en fotbollsturnering som spelas under spotlovet inomhus varje år och idag var det C:s tur att spela.

Vad skulle ni gissa på, det som jag hittade igår när vi var vid kontaktfamiljen och hämtade hem ungarna.



Trodde aldrig att det skulle komma fram igen, gräset.

J han har åkt med sin ledsagare till Visby för att fika, de brukar göra så ibland.

Själv så sitter jag och väntar på att veterinären skall ringa tillbaka, missade så klart telefontiden för då var jag så uppe i att skriva prokollet från gårdagens styrelsemöte. Så det är bara att hoppas att de ringer snart för annars så blir det till att vänta hela kvällen och försöka nå dem igen.
Det blir nog inte så mycket mera gjort idag än ta hand om sjuklingen och vänta på att vi får komma. Är lite kort idag för jag är inte riktigt på humör.


Ta vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0