Regnbågsbron.




Lilla Freddan gick över regnbågsbron i går kväll.


Vi vet inte ännu riktigt varför för vi väntar ännu på provsvaren som veterinären var tvungen att skicka till fastlandet. Men veterinären hade en teori som lät troligt men vi får vänta in provsvaren och se om det kan ge en klarare bild.

Han kommer att få sin sista vila i minneslunden på djurkyrkogården (Lakris ligger där innan) om ni följer länken så får ni se några bilder över hur det ser ut där. http://www.djurskyddetgotland.se/begravning/begravning.html

Kvällen och natten har därför varit väldigt lång och dagen är lika tung som natten och kvällen varit , jag jobbade bara 2 timmar i morse (kände att jag inte orkade mera).

J han är i Slite och spelar Krullis Cup, idag var det hans tur och C han har varit ute och skottat upp vid postlådan, det glömdes igår. Och Janne är på besiktingen med husbilen, hoppas bara att de inte hittar massor med fel på den.

Nu så skall jag ge mig ut i solen och ta en promenad skogen med hundgänget för att rensa hjärnan lite och C skall också med.


Ta vara på varandra där ute i verkligehten.

Kram Åsa



Kommentarer
Postat av: Mita

Vad jobbigt Åsa att inte veta vad som fattades Freddan, en tröst i allt elände är ju att det gick fort och att han förmodligen inte behövde lida någon längre tid, hoppas att det finns små Freddan bäbisar på G här nu.

Tänker på er.

Många små sheltiesar har gått över bron denna vinter och jag hoppas de hittat varandra och nu är tillsammans.

/Kramizar

2010-03-04 @ 07:45:38
URL: http://www.byssegardas.se
Postat av: Gunilla

Hej Åsa

Så fort allt kan förändras,Tänker på er

/Gunila

2010-03-04 @ 11:50:35
URL: http://www.lillvedes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0