Tö och sol.

Så har det varit idag fast kallt, den riktiga vårvärmen har inte riktigt infunnit sig ännu men det vita täcket smälter sakta bort. Jag började bli nervös över fotbollsplanerna i början av månaden men efter att ha kollat in väderprognosen som de har ställt framåt i tiden så har jag börjat lugna mig lite.

Idag började då dagen tidigt igen erfter en natt med dålig sömn. Började arbetsdagen klockan 7 och det har bara varit en massa kontorsarbete och så har jag hunnit tvätta en maskin med A-lagets fotbollsstrumpor, de spelade tränings match i helgen som var.

På em så fick pappas hus sig en genomgång det var visst ett antal månader sedan, för han tycker inte om att jag städar för ofta för då påstår han att jag städar bort hemtrevnaden, inte förstår jag men han tycker så, så då är det nog så i hans hus.

Hundarnas kvälls promenad blev i kväll KA3 runt och en massa bus på dem.

C han har varit till skolan som vanligt och J också fast han var rätt mosig i kväll när jag kom hem så där blev det en impren och på huvudet i säng. Han verkar ha fått samma förkylning som jag hade förra veckan för min är nästan bort nu, jag kanske kastade den på honom.


Nu skall jag umgås lite med Janne innan lopplådan kallar.

God natt!!

// Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0