TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!

Idag är det verkligt töväder 7 grader varmt visade bilen på nyss när vi var i Oinare skogen med hundarna och det regnade.  Men jag får väll börja från början.

Morgonen började med att grabbarna grus (sobel killarna) fick någon form av spel i morse vid 5 tiden de for upp och ner i sängen, jagade katten ner för trappan, bråkade med varandra om öron och tuggben. Jag kämpade på fram till halv 6 sen gick reveljen och det var dax att kliva upp.

Kom till jobbet idag vid 7 igen (tycker det är skönt att komma igång tidigt så at tman kan komma hem på em så länge det går) började med att städa lokalen, kiosken och toaletterna efter uthyrningen i går kväll. Efter det så fortsatte jag med alla medlems fakturor och fick det också klart idag, skönt för det blev ca 160 stycken kuvert.
Och som vanligt så var det en del post, mejl och telefon att ta hand om också. Det som var roligast att se var att det började komma fram mark på fotbollsplanen och mina röda märkpinnar var synliga till häften så det ordnar sig säkert med fotrbollsspelet.

Under tiden som jag var på jobbet så jobbade Janne här hemma med snabeldraken och moppen, skönt att komma hem till ett golv som inte är som ett stampat jordgolv.

C han var till skolan som vanligt och efter skolan så spelades det innebandy på kustparken. De håller på att träna inför Cupen som är på Påsklovet.

J han tog även idag bussen till stan efter skolan.

Som jag då nämde i början så var Janne och jag till Oinareskogen med hundarna nu i em och efter det så passerade vi min pappa för att hälsa på min syster och hennes sambo som är nere över helgen.

Nu så väntar spsien på att jag skall komma och börja laga hemgjord klyftpotatis, karrekotletter och bearnesås, mums.

Kvällen för övrigt blir lugn framför TV, måste heja på Claudia i Let´s dance.

Ta vara på tiden och varandra.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0