Veckans mitt.

Det är det idag för det är onsdag och det töar så sakteliga. Hade en rätt ok natt utan tuggben som skulle grävas ner i sängen och hundar som sov rätt gott ända fram till halv 5, men de fick vara snälla att sova 45 minuter till för jag tyckte att de kunde det, men det är klart det blir ingen klok sömn de där sista minutrarna.

Kom iväg till jobbet i bra tid i morse, även om jag sen hörde att det varit en hel del tjafs mellan ungarna så behövde jag inte åka hem igen i alla fall. Dagen på jobbet har ägnats åt medlems fakturor och åter medlems fakturor, låter inte så inspirerande men det är sånt som skall göras. Jag har börjat att köra ut dem, vika och stoppa i kuvert så det börjar närma sig slutet.

När jag sen kom hem blev det en kopp kaffe och att börja steka pannkakor, lyckas visst alltid med konststycket att bjuda samma mat hemma som i skolan, det blev en tidig middag idag, för vi skulle hinna ut till Oinare skogen med hundarna innan Janne skulle iväg på något möte med HV.

C han blev tvungen att följa med oss ut i skogen för han bytte promenad mot TV tid eller rättare sagt filmtid. Han köpte hela boxen med sagan om ringen filmerna så han har att göra. I skolan hade det varit lite stök med att en av hans kamrater hade ifrågasatt vad han gjorde på SO:n varför han inte jobbade och så vidare, därför var han lite arg idag när han kom hem.

J han tog bussen till stan och köpte 2 par jeans på egen hand, duktigt av honom tycker jag.

Det var allt för dagen och ta vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0