Lördag morgon.

Då var jag åter här igen, efter två dagar med 12 timmars pass total (inte bara jobb utan privata saker också) så har inte orken funnits, igår var datorn inte ens på, men vad gör man. De som vet säger ju att man skall lyssna på kroppen och det är ju lite svår ibland men jag måste ju försöka att göra det ändå, det är nog något släkt drag tror jag att inte lyssna på kroppen.

De dagar som gått har bara bestått i att få IP iordning till i morgon och så var Janne och jag en sväng till skogen för att börja med veden. Men den norska motorsågen den blev återlämnad och vi beställde en ny fin som kommer i nästa vecka, för inte ens jag lyckades få igång norsken.

På ungarnas sida så har det varit skolan och det har varit under lugna förhållanden, har i alla fall inte hört något annat och jag var på utvecklingsamtal med J och han ligger bra till i skolan och verkar klara målen så här  långt men det är ju ännu 2 år kvar inna 9:an är slut.

Idag så blir det först hunträning på Panget med en tävlingslydnadsgrupp och sedan en allmänlydnadsgrupp, om de nu vill trottsa regnet för det kommer skurar mest hela tiden.
Efter hundträningen så måste jag jobba några timmar för att det skall spelas fotboll på planen i morgon och då vill de ha raka fina linjer så det blir till att måla lite sånna om det nu går annars så lär det bli en tidig start i morgon bitti innan hundträningarna. Hoppas att jag inte behöver klippa idag med, för det gjorde jag igår och det hjälpte inte ens med vintermudering, frös som bara den ändå.

Nu skall jag kolla in väderprognoserna och förbereda mig inför dagens övningar, kanske skriver något mera i kväll om orken finns. Om vi alla hjälps åt och ropar efter sol och värme så att den kommerden nog, ta vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0