Min "leksak"

Igår blev det inget bloggande för dagen räckte inte till trotts att dygnet har 24 timmar. Jobbade mycket och hela dagen och det var först städning och sen gräsklippning och luftning av stora IP planen. En del tvätt och kontors jobb han jag också med.


Idag så var jag och hämtade ut min stora gräsklippare från förådet inne på KA3, man kan tro att det är en leksak eller en monstermaskin.

                                 


Klippte IP planen med den idag och det blev nästan som en golfgreen, alltså förkort gräs enligt regelboken men de skall ha det kort säger dem som är fotbollsperare, inte vet jag.

Det blev en del tvätt idag också och så klart kontors arbete med.

Janne han var en tur till skogen och vår ved under fm efter det att han hade tvättat, tur jag har honom när jag jobbar som jag gör.

På em så kom moffa och hämtade J för att få hjälp att lyfta in några byggskivor, in där det skall bli toa. C han klippte gräset här hemma och var jätte duktig.
Janne och jag tog oss en tur ut till Bungenäs på em och där hittade vi de här, men det hjälper nog inte att det är fullt i backarna nu, för de torkar säker upp, brukar göra så.

                               

Väl hemkommen så hjälptes hela familjen åt att laga taccos inte illa att få alla att hjälpas åt, brukar aldrig gå att få till det. Under tiden så fick vi se Spooten som tog sig en lur i soffan eller kanske vilade han bara magen.

                                 

Resten av kvällen kommer att bli en kort kisserunda med hundarna och sen bara att ta det lugnt innan morgondagens träningar.

Ta vara på och njut av vårvärmen eller försommarvärmen  som det egentligen är (bara två veckor sen termobralloran satt på) och varandra.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0