Regn och åter regn.

Idag har det då regnat i alla fall på em och då var det rejält, men att börja från början så var det gårdagens övningar med att klippa lite gräs på IP och under tiden så hämtade Janne  J hos kontaktfamiljen och där hade han klippt gräs och gjort service på deras gräsklippare. C han fick skala potatis under tiden vi var iväg och senare på kvällen kom Jannes bror för att sova över innan han skulle gå till Visby med sin båt idag, men det gick inte för det blåste för mycket.

Idag så började jag i svin ottan och det var för att jag skulle hinna måla linjer på planen innan regnet skulle komma för vädergubbarna hade sagt att det skulle börja regna klockan 9:o men det kom inte förän klkockan 12 så jag han städa alla omklädningsrum, lokalen och även tvätta en maskin tvätt som också blev torr innan det kom.
Efter det så gick jag hem och tog mig en em lur, var så skönt.

J och Janne de var i skogen under fm för att ta vara på lite mera ved och C han var hemma och latade sig som vanligt. Skolan var stängd idag för hemstudier.

Skulle ha borstat hundar i em men så kom änligen J:s brev från Transportstyrelsen och det visade sig att det hade 2 olika datorsystem, där hade hans läkarintyg försvunnit i det ena och hade inte kommit med i bedömningen, de hade alla pápper som de skulle ha, ett varv till, hoppas att det funkar nu så han kan få sitt körkortstillstånd.

Snart så skall hundarna få lite mat och sen väntar en promenad  med dem KA3 runt så att de får kuta av sig lite. Nu verkar det som både Tanten och Tobbe har blivit OK i sina magar igen och det är ju jätte bra för det är inte kul med dåliga magar.

Ta nu vara på varandra där ute i verkligeheten.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Mita

Och på radio snackade de i morse om 10 mm..tjena vad det har blivit 10, här är det över 15.

Hatar blött, regn, kallt.. nu vill jag baskem ej ha sommar.

2010-05-31 @ 18:15:40
URL: http://www.byssegardas.se
Postat av: Terese

Du har fullt upp som vanligt.

2010-05-31 @ 21:15:22
URL: http://dice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0