Söndag morgon.

Blev inget bloggande igår kväll för jag var kvar på panget där det var en tjefest efter alla hundträningar och det var hur trevligt och mysigt som helts, men det brukar det ju vara. Janne han hämtade hem mig vid 23 tiden så det blev inte så där riktigt sent, men jag måste ju tänka lite på mina deltagare idag.

Ungaran och Janne var ju på moppe race med diverse moppar och det var Bunge Blårök som stod för arrangemanget på truckvägen ute på Strå. Lite stilstudier.






Det var moppar i olika klasser både veteranare och morderna. Här startas det säker eller är på väg att startas.

Under tiden så hade jag mina grupper på panget, allmänlydnads gruppen var i skogen och spårade på em, de var jätte duktiga. Mend et var gruppen på fm med somvar en tävlingslydnads grupp

När Janne och ungarna kom hem så klippte Janne lite gräs men det måste vi forsätta med idag för framsidan är ännu kvar + lite av baksidan.

Idag väntar en rallylydnads grupp på fm och sen en valpgrupp på em och då så skall vi i skogen och spåra igen.

Janne och J skall till stan mitt på dan för att kolla på en moppe, få se om det är något att ha, det vet man ju aldrig.

Få se om det blir lite mera skrivet i kväll om orken finns. Ta vara på varandra där ute i verkligehten.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0