Äntligen!!!!

Har jag hittat fram till bloggen igen, det har varit massor som skulle göras på kontorsbiten hemma så tiden har inte funnits till att blogga. Jag lovade ju lite bilder från vår resa till Sundsvall men som sagt så tog jag inte så många men några kommer här:


                                 

En trollskog där vi rastade hundarna på morgnar och eftermiddagar. Om man tittat mitt i bilden så kan man nästan se att det står ett troll där uppe.


                                    

Utsikten från Södra Berget hade säker varit fin om inte den här dimman legat över oss så gott som hela tiden. Det var väldigt lågt till tak så att säga.

                                    

Men så här fint kan det också vara på en promenad i Sundsvall.


Vad har då hänt sen sist:

Jag har börjat jobba igen den här veckan efter 2 veckors ledighet och vardan är tillbaka i sitt vanliga igen, med hundträningar och jobb. Ungarna är i skolan och det verkar flyta på utan alltför stora missöden. Skall försöka att komma till bloggandet lite mera framöver igen så att alla kan få en liten del om vad som händer här hos oss.


Ta nu vara på varandra där ute i den analkande vintern.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0