Flera dagar igen!

Då har tiden bara rusat iväg med mig igen och äntligen har jag kommit till bloggen, men att börja från början.
Som jag skrev i fredags så skulle Janne och jag till Norra Gattet under helgen och det vr vi också tillsammans med hur många små myggor som helst. Tror att det minst var miljoner miljoner, för stundvis var det helt svart av dem utanför. 

                                    

På dagarna var vi till Hundpanget för hundträningar. Efter träningarna i lördagskväll så for jag till jobbet för att klippa gräs och måla linjer inför sista hemma matchen för A-laget i söndags. Janne han fixade mat till oss under tiden.

I går var det forsatt gräsklippning på flyget den här gången och så klart tvätt och städning samt att årets sista gödning kom på på IP planen.
På em var jag med några föräldrar på deras EVK i skolan, som ett stöd och på kvällen så hade vi en träff här hemma för Rödakorsets NPH-Nät, som är en föräldragrupp för föräldrar som har barn med olika neuorotiska funktionshinder.

Det var bara en mamma som kom men vi kom fram till några konkreta saker som skall tas upp i skolan och jag hade fått lite tips på mötets om jag var på tidigare på dan. Alltid bra med möten för man kan alltid snappa upp ett och annat matnyttigt.

C han fick gå med Janne ut med hundarna igår kväll och det var väll inte med någon större gläde. J han träffade sin ledsgare under tiden.

Idag så var det mera gräsklippning och linjering då av IP, samt att jag nu märkt upp båda planerna på flyget inför vintern med mina röda tältpinnar. Det blev även idag en del tvättande men nu är jag igenom det i alla fall för den här gången.

På em så var Janne och jag med hundarna till Bungenäs så att de fick springa lite, vi tog den långa svängen i raskt tempo och hittade det här trädet.

                                 

Som just på den här punkten ute på Bungenäs kommer det att bli en väldigt stäng vinter för det här trädet var knallrött av rönnbär, men ingen annan stans där ute, så vad skall man tro.


Om en stund väntar telefon möte med distriktrepresentanterna för sheltieklubben. Skall bli intressant och höra om någon har massa idéer för jag börjar få torka på den punkten.

Janne han har under de här 2 dagarna sen vi kom hem mest hållit på att avrusta och rusta husbilen på olika sätt.

Ta nu var på livet och varandra för saker och ting kan ändras fort.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0