Hände inte så mycket

Så var det igår i alla fall för jag tog mig en kort tur till jobbet tidigt på morgonen för att städa av alla lokaler och ta vara på den tvätt som var kvar att lägga in i klädförådet.

Hemma igen så blev det en kopp kaffe och sen tog jag mig en tupplur, himla skönt för det var sovar väder igår, regnet bara öste ner under halva dagen.

Blev en del datorjobb fixat hemma innan det var tid att fixa med maten. Det blev en tidig middag, allt vid 15 tiden när ungarna kom hem från skolan. De var nämligen vrålhungriga. De hade varit på en prova på idrottsdag i Slite under halva dagen och de hade där blivit serverade 2 varmkorv med bröd till lunch, inte mycket till skolmat. Men de hade tycket att det var roligt i all fall.

Efter maten for Janne, C och jag iväg  mot Fleringe och Panget. På vägen dit så gick vi en promenad med gänget på en väg vi inte provat förut.
Det för att hitta en smitväg till Norra Gattet med husbilen.
På Panget så tränades det både utställningstäning, lydnad och en massa annat, vi var ett flera som höll på och kul är det att träna tillsammans  på det viset.

Idag under fm väntar en tur till Visby och HAB med J och sen får vi se vad det kan bli mera.

Ta nu vara på dagen för den kommer inte tillbaka.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0