Kort fredag och kort inlägg.

Det var vad det blev idag för jag måste spara tid till i morgon em. när det skall klippas och målas linjer till söndag. Fixade mest med kontorsjobb idag för det är årets sista hemmamatch på söndag så det tillverkades matchprogram och en del annat smått och gott.

När jag sen kom hem så körde Jannne husbilen till Norra Gattet och jag var med med volvon för att plocka med honom hem. Vi skall campa där ute i helgen som jag skrev igår. Så därför kommer det inte att bli något bloggande på några dagar igen.

Nu så skall det snart fixas lite mat till oss innan ungarna kommer från skolan och de skall vidare till Tingstäde.

Ta vara på livet och varandra.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0